בחרו עמוד

רוצים לחוות את אמסטרדם כמו תושבים אמיתיים? השכירו אופניים וטיילו בעיר בעזרת כלי התחבורה היעיל הזה. המרחק המרבי במרכז העיר לא עולה על חמישה קילומטרים בממוצע, אידיאלי גם לכאלה שלא רגילים לרכב הרבה על אופניים. בשל המרחקים היחסית קצרים ממקום למקום והעובדה שהעיר היא מישורית , לא מפתיע שישנם כ -800,000 זוגות אופניים השייכים ל 730,000 תושבי העיר .

השכרת אופניים באמסטרדם

אמסטרדם, עיר של אופניים
במאה ה -17 מרכז העיר נבנה במקור עבור הולכי הרגל. הרחובות הצרים והתעלות מקשות על תנועת המכוניות, שלא לדבר על בעיית החניה באמסטרדם, לכן אמסטרדם היא באמת עיר של אופניים וכתוצאה מכך, כמעט מחצית מהתנועה ממקום למקום מתרחש על אופניים. תוכלו לראות סוגים שונים של רוכבי אופניים, ילדים שרוכבים לבית הספר, רוכבי אופניים שיוצאים לקניות, בלדרי אופניים, שוטרים על אופניים, משלוחים על אופניים, סירות עם דוושות, וכמובן המון תיירים על אופניים ואפילו מנהלי בנקים ואנשי עסקים רבים מגיעים לעבודה על אופניים.

גניבות של אופניים באמסטרדם
נראה שהספורט הלאומי באמסטרדם הוא בין השאר גניבת אופניים, לכן אל תתפלאו כאשר תראו זוגות אופניים קשורים לעמודים בשרשראות שלא היו מביישות קשירה של ספינות למזח. מפעם לפעם העירייה שולחת סירה מיוחדת לתעלות ש "דגה " את האופניים הגנובות ממעמקי התעלות.

400 ק"מ של שבילי אופניים
יש רשת נרחבת של שבילי אופניים בתוך גבולות העיר של אמסטרדם. למעשה האורך הוא 400 ק"מ עם היינו מודדים את כולם יחד!

קפצו על אופניים וצאו אל אגם סלוטר (Sloterplas) לטבילה ביום נעים וחם. סעו לאודרקרק אן דה אמסטל ( Ouderkerk aan de Amstel) ותגלו כפר מהמאה ה-12 מלאה במראות היסטוריים. רבים מהסודות השמורים ביותר של אמסטרדם יכולים להתגלות ברכיבה מהנה בעיר.
לקבלת מידע על מסלולי אופניים מיוחדים וסיורים מודרכים באופניים, אנא פנו למשרד התיירות בעיר שנקרא VVV שנמצא באזור תחנת הרכבת המרכזית.

לסיום הולכי הרגל היקרים באמסטרדם
שאתם תטיילו ברגל באמסטרדם בטח תשימו לב שהרחוב מחולק לכביש, כביש אדום שנראה כמדרכה ומדרכה. אתם יכולים כמובן לנחש שהכביש האדום הוא שביל האופניים. לכן שאתם חוצים את שביל האופניים תבדקו טוב טוב ששום אופניים או קטנוע לא מגיחים במהירות כי רובם לא יעצרו ויכנסו בכם (אפילו שאתם חוצים מעבר חצייה). תשתדלו ללכת על המדרכות למרות שאנחנו מודים שזה קצת מטעה. שרשרת המזון בכבישים באמסטרדם זה אופנייםכלי רכבולבסוף הולכי הרגל! 

לפניכם מספר חברות להשכרת אופניים באמסטרדם, בעונות השיא מומלץ לשכור מראש!

השכרת אופניים בתחנה ההמרכזית

השכרת אופניים בוונדלפארק

השכרת אופניים ב Oosterdok

השכרת אופניים ל 24 שעות

השכרת אופניים ב Waterlooplein

×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו