בחרו עמוד

בתי מלון מומלצים באזור היורדאן באמסטרדם

בדף זה נמליץ לכם על בתי מלון טובים באמסטרדם הממוקמים באזורי טבעת התעלות הסובבות את מרכז העיר. זהו אזור מושלם בלב העיר עם נוף תעלות אמסטרדמי משגע במבנים מהמאה ה- 17 בדרך כלל. האזור המוכר ביותר זהו אזור היורדאן שבו ניתן למצוא מגוון של חנויות מיוחדות, בתי קפה , ברים ומסעדות. הגישה והמרחק מהאטרקציות בעיר הן מרחקי הליכה.

Booking.com
the dylan hotel amsterdam

מלון דילן אמסטרדם ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

בית המלון דילן אמסטרדם (The Dylan Amsterdam) מלון מעולה במיקום נוח במרכז אמסטרדם באזור תשעת הרחובות ביורדאן באמסטרדם מעוצב נפלא, עם הרבה כבוד למסורת של המקום והאוירה נהדרת. צוות מקצועי, לבבי, מהיר ויעיל.

מה קרוב למלון?
אזור היורדאן במיקום מאוד מרכזי לחקר העיר, צמוד לתשעת הרחובות המפורסם, באזור המון מסעדות, בתי קפה חנויות מיוחדות.

חוות דעת
מלון מדהים, מיקום מושלם באזור תשעת הרחובות. עיצוב מהמם של החדר ושל המלון כולו. יוקרתי ומוקפד, צוות מקסים ומועיל מאוד שיצא מגדרו כדי לעזור לנו בכל עניין. נתנו לנו המלצות מעולות למסעדות וסיורים. במלון יש בראסרי שפתוח מהבוקר עד הלילה עם אוכל משובח. בקיצור, מלון 5 כוכבים מומלץ ביותר!

בתי מלון באמסטרדם אזור היורדאן

מלון בוטיק דה קראפטסמן ⭐️⭐️⭐️⭐️

מלון בוטיק דה קראפטסמן (Boutique Hotel The Craftsmen) ממוקם על התעלה המרכזית ביותר בעיר ״הסינגל״ רק מספר דקות הליכה מכיכר הדאם, בית אנה פרנק ואטרקציות רבות באמסטרדם. חדרי האירוח כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מקרר, קומקום, מקלחת, מייבש שיער וארון בגדים. בחדרי הרחצה תוכלו למצוא מוצרי טיפוח בחינם. זוגות אוהבים את המלון הזה במיוחד — הם דירגו אותו 9.8 עבור טיול לזוג.

מה קרוב למלון?
בית אנה פרנק, כיכר הדאם, הארמון המלכותי, אזור הקניות 9 הרחובות, היורדאן, נקודה מצוינת ליציאה רגלית לאטרקציות בעיר.

חוות דעת
המיקום מדהים – ממש בלב אמסטרדם, קרוב לחנויות, מסעדות, בתי קפה ואטרקציות תיירותיות. החדר שלנו היה באמת מהמם, עם הרבה פרטים מתוכננים היטב, וזה היה מאוד נוח. אהבנו את ארוחת הבוקר והצוות היה מאוד מועיל וידידותי.

בתי מלון באמסטרדם אזור היורדאן

מלון הוקסטון אמסטרדם ⭐️⭐️⭐️⭐️

מלון הוקסטון (The Hoxton) ממוקם על התעלה שנחשבת היפה ביותר בעיר ״ההירנכאכאט״ רק מספר דקות הליכה מכיכר הדאם, בית אנה פרנק ואטרקציות רבות באמסטרדם. המלון מורכב מ-5 בתי תעלה, ומציע יחידות אירוח באמסטרדם, אינטרנט אלחוטי חינם ומסעדה. זוגות אוהבים את המיקום הזה במיוחד — הם דירגו אותו 9.8 עבור טיול לזוג.

מה קרוב למלון?
בית אנה פרנק, כיכר הדאם, הארמון המלכותי, אזור הקניות 9 הרחובות, היורדאן, נקודה מצוינת ליציאה רגלית לאטרקציות בעיר.

חוות דעת
העובדים היו נחמדים מאוד ונתנו שירות מעולה, היה נקי מאוד! נוח ונעים לשימוש ואירוח. עיצוב מהמם! מיקום מצוין

שירות מוניות בהולנד
טיולים מודרכים בעברית
הסעות וטיולים לאטרקציות בהולנד
הזמנת טיסות מסביב לעולם
הזמנת מקומות לינה
השכרת רכב
אמסטרדם, הולנד
info@sababa.nl
×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו