בחרו עמוד

המלצה על חצי-יום טיול מקסים מחוץ למפת האתרים השגרתיים באמסטרדם:

התחילו את הבוקר בנסיעה מעבורת קצרה לאזור NDSM מהאזור של הרכבת Central. המעבורת אינה עולה כסף, ומעניקה חוויה הולנדית אמיתית בה תפגשו את המקומיים רכובים על אופנים בדרכם ליום העבודה.
אכלו ארוחת בוקר הולנדית נפלאה במלון Double Tree by Hilton Amsterdam. ארוחת הבוקר מוגשת עד השעה 11 וניתן לשלם עליה אף אם אינכם אורחי המלון (19 אירו למבוגר ו-9 אירו לילד). הארוחה אינה זולה, אך היא מזכירה את הבופה במלונות הישראלים וכוללת גבינות, נקניקים, פירות, ביצים וקפה איכותי.
סיור במוזיאון הגרפיטי – המוזיאון כולל יצירות מרהיבות של גרפיטי בשלל סגנונות. התשלום הוא רק על המבוגרים שבקבוצה. הילדים מקבלים דף הפעלה, שהשאיר את החברה שלי מרותקים מעל שעה. במוזיאון ניתן לראות בפעולה עובדים על היצירות החדשות. כמו כן, במקום יש קפיטריה המשקיפה על המוזיאון ויכולה להיות אופציה טובה לקפה ומאפה של הבוקר.
חזרו עם אותה מעבורת לאזור של הרכבת Central.
אם ויתרתם על ארוחת הבוקר, תוכלו ליהנות משייט הכולל ארוחת פנקייקים. השייט יוצא בזמנים קבועים החל מ-12:30 בצהריים. אנחנו ויתרנו עליו, כי עדיין הינו מלאים מארוחת הבוקר. השייט אינו בתעלות ושונה ממה שמציעים בתוך העיר עצמה.

חצי היום השני, מתרכז באתרים התירותיים המוכרים שאינכם רוצים לפספס:
באותו המזח, נמצאת מעבורת חינמית שתוביל אותכם לחצי היום השני של הטיול.
This is Holland– סרט 5D על הולנד. חוויה יפיפיה המדמה טיסה מעל הולנד. החוויה מתחילה במספר חדרים עם הסבר היסטורי על הולנד, ההסבר בהולנדית עם תרגום כתוב לאנגלית. אל תיבהלו, החוויה המרכזית אחרי ההסברים אינה מצריכה ידיעת אנגלית או הולנדית. אם בא לכם להשקיע בקניית תמונות למזכרת, ודאו שאתם נראים טוב בצילומים בתחילת האטרקציה. המוזיאון יהפוך אותם בעזרת טכנולוגיה של עיבוד תמונה לתמונות ברחבי הולנד.
Adam lookout – הנדנדה הגבוהה ביותר באירופה, צמוד לסרט על הולנד נמצאת נקודת תצפית מדהימה על העיר. התצפית כוללת מסעדה מפוארת ואטרקציה לא לבעלי לב חלש… אך בהחלט, לבן ה-8 שלי שהחליט שזה רעיון טוב להתנדד מעל העיר.
משם, חזרו במעבורת ועברו לצד השני של התחנה המרכזית. הליכה של 2 דקות, תוביל אותכם לשייט של שעה ברחבי התעלות של אמסטרדם. אני לקחתי את החברה Lovers שהיתרון שלה היה שניתן לשמוע הסברים בעברית והמדריך היה מבדר ומוצלח במיוחד.
אם נשאר כוח, המשיכו לטייל ברחבי העיר… לא משנה איך אני יודעת, אבל הרובע הסיני, אינו מומלץ לטיול משפחתי… 🙂

וזהו, הילדים שלי חזרו שמחים ומאושרים למלון. מחכה להמשך הטיול במדינה הקסומה הזאת!

גאווה באמסטרדם

אמסטרדם, אחת הערים הראשונות באירופה שנתנו מקום לקהילה הגאה. בשנות התשעים לא היה כל ספק שאמסטרדם...

×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו