בחרו עמוד

במהלך שהותכם באמסטרדם אנו ממליצים לכם לעלות על המעבורת הממוקמת מאחורי תחנת הרכבת המרכזית. קחו את המעבורת שרשום עליה NDSM-Werf ותהינו מ10 דקות שייט ונוף של נהר ה-IJ ( שהוא בעצם תעלה אבל למי אכפת) לאחר ההגעה לרציף אם הלכתם מספר מטרים וראיתם שלט “Sexyland, סימן שהגעתם למקום הנכון. NDSM הוא קיצור של Nederlandsche Dok en Scheepgebouw Maatschappij שמשמעו חברת בניית ספינות הולנדית .כפי שהשם מרמז, זהו אתר בניית ספינות לשעבר, אזור תעשייה שננטש לאחר 1984 בעקבות פשיטת הרגל של ה- NDSM. האתר המסיבי שבו עדיין ניתן לראות מסלול ענק שהוביל את המכליות למים, אוכלס בשנות ה-90 עי" אמנים ופולשים . זו הייתה התנועה המקורית שהפכה אזור שומם למקלט יצירתי חופשי בו בנו גם ה- MTV Benelux את המטה הראשי שלהם ב 2007.

מחסן הספינות הענק הפך לאזור משיכה לאמנים – De Kunststad (עיר האומנות) בה ניתן לבקר מדי יום. קהילה זאת בנתה אטלירים ומערכת אנרגיה ומים חסכוניות וידידותיות לסביבה בניהול עצמי של הארגון לאורך כל הדרך. 

מגרש ה-NDSM פורה באמנות רחוב, כולל מחווה עצומה לאנה פרנק מאת אמן הגרפיטי הנודע קוברה, בתי קפה מגניבים, מסעדות, שווקים ופסטיבלים. זהו ללא ספק המקום הטוב ביותר ליום אחר צהריים שמשי. באשר למועדון Sexyland , לכו תבדקו בעצמכם …

החזרי מס לתיירים בהולנד

תיירים המגיעים להולנד וגרים מחוץ למדינות האיחוד האירופי ועושים קניות, יש להם במקרים רבים זכות...

אמסטרדם חווים עם אופניים

רוצים לחוות את אמסטרדם כמו תושבים אמיתיים? השכירו אופניים וטיילו בעיר בעזרת כלי התחבורה היעיל הזה....

×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו