בחרו עמוד

בתי מלון באמסטרדם באזור כיכר הדאם

המבחר שלנו לבתי מלון באזור הבילויים כיכר הדאם, זוהי אחת משלוש הכיכרות הגדולות של אמסטרדם. כיכר הדאם היא הכיכר הידועה ביותר באמסטרדם והמתויירת ביותר. זהו הלב ההיסטורי של העיר והאתר של אירועים רבים בעלי חשיבות לאומית. על כיכר דאם נמצאים הארמון המלכותי, כנסיית הניו-קראק, האנדרטה הלאומית ומוזיאון מאדאם טוסו.
לינה באזור כיכר הדאם מומלץ גם בשל קרבתה לאטרקציות רבות בעיר כגון: רובע החלונות האדומים, רחוב הקניות המרכזי, מסעדות, פאבים, קופי שופס ומוזיאונים.

Booking.com
בית מלון קרסנפולסקי אמסטרדם

מלון אננטרה גראנד קרסנאפולסקי
⭐⭐⭐⭐⭐

מלון אננטרה גראנד קרסנפולסקי אמסטרדם (Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam) מציע אירוח בדירוג 5 כוכבים בלב אמסטרדם (Amsterdam), בקצה כיכר דאם (Dam Square) המפורסמת ומול הארמון המלכותי (Royal Palace), ותוכלו ליהנות מבית קפה מפואר ומגינת חורף באתר. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה במקום.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, מסעדות רבות, בתי קפה, קופי שופס, הצ׳ורוס המפרסם של רנה, CAU אחד ממסעדות הבשר הטובות בעיר, אזור החלונות האדומים, הקאלברסטראט רחוב הקניות הראשי של אמסטרדם ומרחק הליכה של רק 7 דקות הליכה מהתחנה רכבת המרכזית.

חוות דעת
מלון מקסים במיקום מרכזי, אנשי צוות אדיבים נעימים, מלון ממוזג. החדר היה מפנק, שהיינו בקומה 2, מיטה ענקית ונוחה, חדר רחצה גדול, נקי מרווח. מנקים את החדר פעמיים ביום, תמיד עם שוקולד ובקבוק מים.

מלון האריה האדום באמסטרדם

מלון דה רודה ליאו
⭐⭐⭐⭐

מלון אמסטרדם דה רודה ליאו (Hotel Amsterdam De Roode Leeuw) מציע חדרים במבנה מונומנטלי בלב אמסטרדם, במרחק 50 מ' מכיכר דאם (Dam). כל חדר כולל אינטרנט אלחוטי חינם וחלונות אטומים לרעש בזיגוג כפול.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, רשת האופנה פריימרקט, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, רובע היורדאן, תחנת הרכבת המרכזית, מסעדות, קופי שופס ורובע החלונות האדומים.

חוות דעת
צוות המלון מקסימים אדיבים והשירות היה מדהים. המקום נקי ומזמין. המיקום של המלון במקום הכי מרכזי שאפשר לבקש (כיכר הדאם), הכל קרוב ובמרחק הליכה – מסעדות, מוזיאונים, חנויות שופינג, דקות ספורות בהליכה.

בית מלון ויקטוריה פלאזה

מלון פארק פלאזה ויקטוריה
⭐⭐⭐⭐

מלון פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם (Park Plaza Victoria Amsterdam) ממוקם בבניין היסטורי, מול תחנה מרכזית אמסטרדם, וכולל אזור בריכה מקורה, מתקני סאונה ובראסרי עם דגש על אוכל הולנדי איכותי.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, הפריימרקט, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, רובע היורדאן, תחנת הרכבת המרכזית, מסעדות, קופי שופס ורובע החלונות האדומים.

חוות דעת
מקום מעולה, ממש במרכז, נוח ללכת לכל מקום, קרוב לרכבת קלה, לתחנות שייט בתעלות, צוות מדהים, יחס חם, עוזר מאוד וידידותי. ארוחות בוקר ממש שוות וטעימות. בקיצור הבחירה ממש מוצלחת!

בית מלון רו אמסטרדם

מלון רו אמסטרדם
⭐⭐⭐

מלון רו (Rho Hotel) השוכן בקצה כיכר דאם (Dam Square) ונמצא 950 מטרים מתחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם (Amsterdam Central Railway Station). המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ולובי המלון המרשים, אשר שימש כתאטרון בעבר, מתאפיין בסגנון ארט-דקו.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, מסעדות, בתי קפה, קופי שופס, הצ׳ורוס המפורסם של רנה, CAU אחד ממסעדות הבשר הטובות בעיר, רובע החלונות האדומים, הקאלברסטראט רחוב הקניות הראשי של אמסטרדם ומרחק הליכה של 7 דקות מהתחנה רכבת המרכזית.

חוות דעת
מיקום מדהים!!! בלב הפועם של אמסטרדם. מרחק הליכה מכל מקום. מלון טוב, מתוחזק היטב. חדר נחמד ונעים. עם כל מה שצריך. לא מפואר אבל בהחלט תמורה מצוינת למחיר ששולם. ארוחת בוקר טובה, מגוונת והכל בשפע.

בית מלון נובה

מלון נובה אמסטרדם
⭐⭐⭐

מלון נובה ( Nova Hotel) הוא מלון מודרני השוכן ב-5 בניינים היסטוריים יפים בליבה של אמסטרדם. תוכלו למצוא את עצמכם ישירות מאחורי הארמון המלכותי וכיכר דאם, עם גישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, רחוב הקניות המרכזי הקאלברבטראט, ההמבורגר הכי טעים בעיר לדעת רבים The Butcher, המסעדות מר פורטר והדוכסית במלון W, העוגייה הטעימה ואן שטאפל נימצא בסמטה קרובה בערך 3 דקות הליכה ממלון נובה.

חוות דעת
מיקום מעולה שניה מהדאם!!! צוות מקסים ומאוד נעים וחברותי אנחנו לא אכלנו במלון אז לא יודעת להמליץ על הארוחת בוקר. אבל היה אשש

בתי מלון 3 כוכבים אמסטרדם

מלון ווסטקורד סיטי סנטר
⭐⭐⭐

מלון ווסטקורד סיטי סנטר (WestCord City Center) מהווה נקודת מוצא מושלמת, ממנה תוכלו לתור את אמסטרדם. המלון שוכן במרחק הליכה מהתחנה המרכזית וממוקדי המשיכה העיקריים. תוכלו ליהנות מחדרי אירוח נוחים במלון האפנתי.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, רובע היורדאן, תחנת הרכבת המרכזית, מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מיקום מצויין, צוות מקסים, עוזרים במה שצריך. החדר קטן אבל מאוד נוח. המזרון נוח. היה שקט

בתי מלון באמסטרדם אזור כיכר הדאם

מלון סוויסוטל אמסטרדם
⭐⭐⭐⭐

מלון סוויסוטל אמסטרדם (Swissotel Amsterdam) ממוקם בכיכר דאם חדרי האירוח כוללים חלונות גדולים, בידוד אקוסטי וחדר רחצה מרווח עם מוצרי טיפוח של Swiss ללא תשלום. כל החדרים כוללים מכונת קפה של Nespresso, וחלקם משקיפים לעבר כיכר דאם.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, רובע היורדאן, תחנת הרכבת המרכזית, מסעדות, קופשופים והחלונות האדומים.

חוות דעת
מלון שקט, נקי, שיקי ונעים. ארוחת בוקר טובה מאוד ומיקום המלון במרכז – בככר דאם מרחק הליכה לכל האטרקציות, מוזיאונים, קניות ותחבורה ציבורית. כל התמהיל לחופשה מדהימה

בתי מלון באמסטרדם כיכר הדאם

מלון רדיסון בלו סיטי סנטר
⭐⭐⭐⭐

מלון רדיסון בלו, אמסטרדם סיטי סנטר (Radisson Blu Hotel, Amsterdam) הוא מלון מעולה ומומלץ שנמצא באזור שקט בלב אמסטרדם במרחק הליכה קצר מכיכר הדאם. החדרים המרווחים מעוצבים לפי נושאים צבעוניים. בכל החדרים יש אינטרנט אלחוטי חינם ופינת ישיבה עם טלוויזיית LCD. מיקום מעולה בלב העיר, רק כ 4 דקות הליכה מכיכר הדאם, איכות המלון והמיקום הופך אותו כבחירה מצוינת לבית מלון שמומלץ להזמין באמסטרדם.

מה קרוב למלון?
אזור הניו מרקט, החלונות האדומים, כיכר הדאם, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, מסעדות וקופישופים.

חוות דעת
מיקום מושלם, צוות מדהים ושירותי – נתן תחושה שאפשר לסמוך עליהם בכל דבר. החדרים מאובזרים, האמבטייה מושלמת. נשארנו 4 לילות במלון – אני וחבר טוב, החדר היה מספיק גדול כדי לתת תחושה של עושר אמיתי.

מלונות בקרבת כיכר הדאם

מלון דה היילנדר אמסטרדם
⭐⭐⭐⭐

מלון דה היילנדר (The Highlander) הוא מלון בוטיק יפהפה ואיכותי שנמצא בלב אמסטרדם. המלון שנקרא בעברו מלון סיטאדל עבר מטמורפוזה ועכשיו מדובר במלון בוטיק עם חדרים מפנקים ויפים, מיקום מעולה בלב העיר, רק כ 3 דקות הליכה מכיכר הדאם, הופך אותו לבחירה מצוינת לבית מלון שמומלץ להזמין באמסטרדם.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, רובע היורדאן, תחנת הרכבת המרכזית, מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
המיקום מעולה, צוות אדיב, מרכזי ביותר .. הצוות נותן שירות מצויין, עונים ועוזרים לך בכל שאלה מאוד נחמדים, חוזרת שוב ושוב לאותו מקום

מלון מרכזי באמסטרדם בקרבת כיכר הדאם

מלון איקס או סיטי סנטר
⭐⭐⭐

מלון איקס או סיטי סנטר (XO Hotels City Centre) ממוקם במרכז העיר אמסטרדם ובמרחק של 5 דקות הליכה בלבד מכיכר דאם (Dam). מקום האירוח נמצא בלב ההיסטורי של העיר, ליד הבורסה של ברלאחה (Berlage Trade Exchange) ובמרחק הליכה (500 מ’) מהתחנה המרכזית. בסביבה הקרובה יש המון מסעדות, בתי קפה וברים. וצוות עובדים אדיב.
המלון אמנם לא הכי מפואר שיש אבל נותן מענה מצוין למי שמחפש מלון לא יקר במיוחד באזור הכי חם של העיר.

מה קרוב למלון?
תחנת הרכבת המרכזית, כיכר דאם, הפריימרק, חנות המפעל של טוני שוקולונלי, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט,  מסעדות, הבורסה של אמסטרדם, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מיקום מצויין, בהתחלה היה חדר קטן, מלא מדרגות לעלות ביקשנו להחליף והחליפו. הצוות מקסימים נותנים שרות מעולה… לכל שאלה שנשאלה

רשת מלונות איביס אמסטרדם

מלון איביס סנטר אמסטרדם
⭐⭐⭐

מלון איביס אמסטרדם סנטר (ibis Amsterdam Centre) ממוקם במרכז העיר אמסטרדם, ממש ליד התחנה המרכזית ובמרחק של 10 דקות הליכה בלבד מכיכר דאם (Dam). חדרים לא גדולים מדי עם מיזוג אוויר, טלויזיה שטוחה ואינטרנט. צמוד לתחנת רכבת ולכל התחבורה הציבורית, מרכז העיר, מרחק הליכה לכל מקום כמעט וצוות עובדים אדיב.

מה קרוב למלון?
תחנת הרכבת המרכזית, כיכר דאם, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט,  מסעדות, אזור היורדאן, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מלון יפהפה בסגנון עתיק, הצוות הכי מדהים שנתקלתי בו.. רציתי שיעשו לבת זוגתי הפתעה בחדר ליום ההולדת, מילאו לה אותו בבלונים ופרחים , הדפיסו תמונה ששלחתי להם וכתבו עליה ברכה..

בית מלון כיכר דאם

מלון וי נספליין אמסטרדם
⭐⭐⭐⭐

מלון וי נספליין (V Nesplein) הוא מלון בוטיק יפהפה ואיכותי שנמצא בלב אמסטרדם בין שוק הפרחים לכיכר דאם. חדרים מעוצבים בסגנון כפרי עם מיזוג אוויר ואינטרנט. במלון גם מסעדה טובה וצוות עובדים אדיב. המיקום המעולה בלב העיר מצד אחד ובסמטה שקטה מצד שני היא הסיבה למה מלון זה היא בחירה מצוינת לחופשתכם באמסטרדם.

מה קרוב למלון?
כיכר דאם, אזור הבילויים רמברנדטפליין, הפריימרק, שוק הפרחים, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט,  מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מיקום מדהים!!! בלב הפועם של אמסטרדם. מרחק הליכה מכל מקום. מלון טוב, מתוחזק היטב. חדר נחמד ונעים. עם כל מה שצריך. לא מפואר אבל בהחלט תמורה מצוינת למחיר ששולם. ארוחת בוקר טובה, מגוונת והכל בשפע.

בתי מלון באזור כיכר הדאם

מלון קורדיאל אמסטרדם
⭐⭐⭐

מלון אוזו קורדיאל אמסטרדם (OZO Hotels Cordial Amsterdam) הינו מלון דיי פשוט יחסית למלונות שלושה כוכבים אחרים באמסטרדם אך במיקום מעולה במרחק של 2 דקות הליכה מכיכר דאם ומהארמון המלכותי. דלפק הקבלה של מקום האירוח פועל 24 שעות ביממה, ויש אינטרנט אלחוטי בחינם. מתאים יותר לצעירים שרוצים לחסוך מצד אחד בעלויות הלינה ומצד שני להיות קרובים למרכז העינינים באמסטרדם.

מה קרוב למלון?
כיכר הדאם, שוק הפרחים, מסעדות, בתי קפה, קופי שופס, הצ׳ורוס המפורסם של רנה, CAU אחד ממסעדות הבשר הטובות בעיר, רובע החלונות האדומים, הקאלברסטראט רחוב הקניות הראשי של אמסטרדם ומרחק הליכה של 10 דקות מהתחנה רכבת המרכזית.

חוות דעת
מיקום פצצה, סהכ נחמד. קחו בחשבון שהחדרים קטנים מאוד, מבחינתו זה היה סבבה

מלון פרינס הנדריק אזור התחנה המרכזית

מלון פרינס הנדריק אמסטרדם
⭐⭐⭐

מלון פרינס הנדריק (Hotel Prins Hendrik) שוכן בבית הולנדי עירוני טיפוסי, מעבר לרחוב מהתחנה המרכזית של אמסטרדם. הוא מציע חדרי אירוח נוחים, ארוחת בוקר חינם מדי בוקר ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.
המלון הוא מסוג המלונות למי שמחפש לטייל יותר במשך כל היום ולהשתמש במלון ללינה בלבד. המיקום המעולה והמחיר הנוח יחסית בהשוואה למלונות באזור היא סיבה טובה לבחור במלון זה.

מה קרוב למלון?
כיכר דאם, התחנה המרכזית, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מלון נוח במיקום.מצוין, קרוב מאוד לתחנה מרכזית ולכיכר דאם, ארוחת בוקר טובה, תמורה טובה למחיר הזול יחסית לעיר (אין ממש זול במרכז אמסטרדם), מומלץ.

מלון במרכז אמסטרדם

מלון אינק אמסטרדם
⭐⭐⭐⭐

מלון אינק אמסטרדם – M-גאלרי (INK Hotel Amsterdam – MGallery) נמצא בבניין היסטורי ששימש בעבר כבניין המערכת של העיתון ״הזמן״. חדרים נוחים מעוצבים יפה עם מיזוג אוויר ואינטרנט. במלון גם ארוחת בוקר טובה וצוות עובדים אדיב. המיקום המעולה בלב העיר במרחק של דקות ספורות  מכיכר הדאם ורחוב הקניות הראשי היא הסיבה למה מלון זה היא בחירה מצוינת לחופשתכם באמסטרדם.

מה קרוב למלון?
כיכר דאם, מאגנה פלאזה, הפריימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, אזור היורדאן,  מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מלון בוטיק יפה ומיוחד. 5 דקות מכיכר דאם. חדרים יפים, מיטה נוחה מאוד, חדר רחצה מדוגם ומרווח. ארוחת בוקר טובה. צוות אדיב ושירותי

מלון פרינס הנדריק אזור התחנה המרכזית

מלון בוטיק עשרים ושבע אמסטרדם
⭐⭐
⭐⭐

מלון הבוטיק המפואר עשרים ושבע (Hotel TwentySeven) ממוקם בכיכר הדאם מול האנדרטה המפורסמת בעיר. 
במלון ישנן 16 סוויטות מפוארות והן מעוצבות באופן אינדיבידואלי עם חומרים ובדים בעבודת יד, כגון רצפות מעץ אלון, שטיחי משי וספות. חדרי הרחצה הפרטיים המודרניים והשיש כוללים מקלחת אדים ואמבט קצף עם תאורת אווירה. בנוסף, כל החלונות והדלתות אטומים לחלוטין לרעש וכל הסוויטות מציעות מיני בר יוקרתי ומקרר יין מבוקר טמפרטורה.
במלון יש מסעדה עם כוכב מישלן בשם Bougainville.

מה קרוב למלון?
כיכר דאם, התחנה המרכזית, הפרימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
המיקום היה מרכזי בכל מה שדרשנו במהלך שהותנו. רמת השירות מהצוות הייתה יוצאת דופן, מרגע כניסתנו למלון ועד לרגע שיצאנו. העצות, ההמלצות וההנחיות היו נקודתיות. תשומת הלב לפרטים היו באיכות הגבוהה ביותר מהעיצוב ועד חווית האוכל.

מלון באמסטרדם באזור כיכר הדאם

מלון רוקין מיסטר היילנד אמסטרדם
⭐⭐⭐⭐

מלון רוקין (Mr Highland Hotel) נמצא במיקום מעולה בלב התוסס של אמסטרדם, ממש ליד כיכר דאם. חדרים מודרניים ונוחים, הכוללים חדר רחצה פרטי וכספת. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר ארוחת הבוקר, שנגיש באמצעות מדרגות בלבד. מיקום מנצח באזור הכי חם בעיר ולכן מלון זה הינה המלצה נהדרת למלון מרכזי בעיר. 

מה קרוב למלון?
כיכר דאם, מאגנה פלאזה, הפרימרק, רחוב הקניות המפורסם הקאלברסטראט, אזור היורדאן,  מסעדות, קופישופ והחלונות האדומים.

חוות דעת
מקום נקי וברמה גבוהה מכל הבחינות מיטות מפנקות במיוחד יש את כל מה שצריך הכל חדש ומודרני מאוד נהניתי מאנשי הקבלה מאוד נחמדים ועוזרים בכל שאלה שידרגו לי את החדר ככה שהיה ממש משתלם נמצא במיקום מצויין במרכז העיר היה חוויה מעולה!

שירות מוניות בהולנד
טיולים מודרכים בעברית
הסעות וטיולים לאטרקציות בהולנד
הזמנת טיסות מסביב לעולם
הזמנת מקומות לינה
השכרת רכב
אמסטרדם, הולנד
info@sababa.nl
×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו