בחרו עמוד
מרכז הקניות סנטרו

יום קניות מחוץ לאמסטרדם 

יום קניות מחוץ לאמסטרדם באאוטלטים ומרכזי קניות בהולנד, באנטוורפן בבלגיה או בקניון הגדול באירופה סנטרו בגרמניה

תחילת האיסוף החל מהשעה 09:00 מהמלון או מאזור בית המלון
* אמסטרדםאאוטלט בטאביה-סטאדמרכז העיר והקניות באלמרהאמסטרדם
עלות 60 אירו לאדם
* אמסטרדםמרכז אנטוורפן, בלגיהאמסטרדם
עלות 80 אירו לאדם
* אמסטרדםקניון סנטרו באובראהוזן, גרמניהאמסטרדם
עלות 80 אירו לאדם
7 ימים בשבוע

פרטים נוספים

הטיולים הבאים מתאימים לאלו שאוהבים קניות ומחפשים לצאת קצת מאמסטרדם ולחוות מרכזי קניות, קניונים ואאוטלט נוספים בהולנד, בלגיה או גרמניה.
תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות ויעדים שתכף נרחיב עליהם. ניתן כמובן לשנות את היעדים לדוגמא יום קניות בערים האג, רוטרדם או יום קניות באאוטלט המותגים הגדול והמרוחק בעיר רורמונד (Roermond Outlet) כשעתיים נסיעה מאמסטרדם.

 

אפשרות ראשונה – יום קניות בהולנד:

לאחר שנאסוף אתכם מבתי המלון נצא ליום קניות מהנה בשילוב נופים הולנדים לאורך הדרך. אחת האטרקציות בדרך היא חציית כביש באורך כ- 16 ק״מ החוצה בין הימה מארקרמיר (markermeer) ואייסלמיר (Ijsselmeer). בסופו של כביש זה נגיע לאאוטלט המותגים בטאביה סטאד בעיר לליסטאד (Lelystafd). באאוטלט כ- 100 חנויות ו- 300 מותגים כגון: מייקל קורס, נייקי, אדידס, Levi’s , ריפליי, קולומביה, הרמני, טומי הילפינגר ורשתות מותגים נוספות. (נארגן לכם כרטיס VIP הכולל 10% הנחה על כל מה שאין הנחה בחנויות).

לאחר שתסיימו את הקניות באאוטלט נמשיך לעיר השביעית בגודלה בהולנד אלמרה (Almere) להמשך יום הקניות. נבקר באחד ממרכזי העיר מהמודרניים ומהגדולים בהולנד. שם תוכלו ליהנות מהרשתות הגדולות כגון: פריימרקט, זארה, בארשקה, H&M, חנויות משחקים לילדים, חנויות זולות כגון אקשן. כל זה בלי לחץ הקניות והעומסים בחניות באמסטרדם. 

 

אפשרות שניה – יום קניות בבלגיה:

לאחר שנאסוף אתכם מבתי המלון נצא לבלגיה, נסיעה של כשעתיים, לעיר אנטוורפן (Antwerpen). אנטוורפן עיר עם היסטוריה עשירה המוכרת בארכיטקטורה מעניינת, מוזיאונים, אוכל טוב, חנויות תכשיטים, חנויות שוקולד, ואוכל ובירה טעימה. 
במרכז העיר נמצא מרכז האופנה – גן עדן לקניות. תמצאו שם את כל הרשתות הגדולות, קניונים בגדלים שונים ומחירים שמתחרים בהצלחה במחירי הולנד. 



מי שרוצה לשלב את יום הקניות עם קצת היסטוריה ותרבות, מומלץ לטייל בעיר העתיקה בה נמצאת המזרקה עם הפסל של צעיר המשליך כף יד גדולה.
 לראות את הבתים המוזהבים והמקושטים בשוק הגדול שמשקפים סגנון בנייה גותי ומתקופת הרנסאנס.
 שוטטו לכם לעבר הקתדרלה של אנטוורפן (הקתדרלה של הגברת שלנו), שנבנתה ב-1351, וגובהה יותר מ-122 מטר. הקתדרלה בולטת בקו הרקיע של העיר העתיקה.
זהו רק חלק ממה שאפשר לעשות בעיר.

 

אפשרות שלישית – יום קניות בגרמניה:

לאחר שנאסוף אתכם מבתי המלון נצא לכיוון גרמניה לעיר אובראהוזן (Oberhausen), נסיעה של כשעתיים. 
מרכז הקניות סנטרו (CentrO) שנבנה בשנת 1996 באתר תעשיה לשעבר של מפעלי פלדה הוא קניון עצום שמשתרע על שטח של 119.000 m². הסנטרו נחשב לגדול ביותר בגרמניה ומפורסם מאוד בשוק הכריסמס המיוחד שמתקיים שם מידי שנה לקראת החג. בקניון מעל ל 220 חנויות עם כל המותגים ורשתות האופנה הידועות, חנויות ספורט, צעצועים, תכשיטים, מוצרי חשמל ומתחם אוכל גדול.
מחוץ לקניון יש מתחמים לילדים קטנים כגון: לונה פארק קטן, לגולנד ועולם הדרדסים.
מידי שנה מבקרים בקניון כ 23 מיליון איש. 

אז… נשמח אם תצטרפו אלינו ליום מהנה וקליל באווירה ישראלית כיפית!

מה כלול:

👍 כל המיסים

🚌 נסיעה במיניואן מרווח ונוח עד 8 נוסעים

👍 הדרכה בעברית

💰 הנחות VIP באאוטלט בטאביה סטאד

❌ אפשרות ביטול עם החזר מלא עד יומיים לפני מועד הטיול

♿️ נגישות לכסא גלגלים בתיאום מראש

קניות באמסטרדם ואאוטלטים בהולנד
×

שלום!

לחץ על אחד הנציגים כדי לשלוח הודעת בוואטסאפ או שלח לנו דוא"ל yossi@sababa.nl ונשתדל לחזור אליכם במהרה.
× דברו איתנו